Android tabletler nedense özelliklerini göstermiyor.Ben de mobee t1200 vardı,1.2 ghz işlemci,512 mb ram vardı.İğrenç bir cihazdı,galaxy y bile ondan iyidir diye düşünüyorum.
Elimde 800 mhzli 512 mb ramli ideos x5 var,tablet onun tırnağı bile olamaz

Bence önce bir telefonları deneyin,tabletler yanıltabiliyor.Tabletler konusunda ios açık ara önde ona laf yok ama android telefonlar gayet iyi.
Arkadaşımdaki S3 Babamdaki galaxy s plus vs. hepsini kullandım

1 yıl sonra kasmaktansa bence almamak daha mantıklı tabi tercihtir size de saygı duymaktayım