"Google, sitenizin kalitesini, ziyaretçinin dolaştığı sayfa sayısı, dolaştığı sayfalarda kaldığı süre sayısı ile değerlendiriyor."
Bana göre çok doğru. Bugün googlenin sıralamaları yaparken baz aldığı en büyük etken bana göre budur. Ve bunu çok daha geliştirerek yoluna devam edeceğine inanıyorum. Mantık basit. Bir yazının özgünlüğünü anlamaktansa "ziyaretcinin sitede kalma oranını" anlamak daha kolaydır. (bana göre)