Yaşım çok olmasada en azından milli bayramların daha coşkulu olduğu günleri hatırlamaya yetiyor. Artık milli bayramlarda o coşku kalmadı. Kalsa bile sanırım belirli bölgelerde sınırlı kalıyor. Umarım o coşkulu günleri tekrar görürüz.