Teşekkürler arkadaşlar. r10 a özel bir yazıydı. Devamı gelecektir.

Bu konunun başlığını google da aradığımda şu anda çıkan sonuç aslında algoritmanın nasıl çalıştığına dair bir ima içeriyor