turkdepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar xenserver ile sanallaştırdığım sunucumun vpsleri nete çıkmıyo. sebebi ne olabilir. ana ip nete çıkıyo ama vpsler çıkmıyo. eski kimsufi i5 sunucusu.
mac adresi tanımlamasını yaptın mı?