jediking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ovh forumunuda youtube yorumlarına çevirenler olmuş aramızda. heryerde türklerin olduğunu göstermekte eksik kalmıyoruz. maşallah
arkadaş konu ovh de düştü burda düşmedi ha. kim sordu şu konuyuda verdim linki.
mahallede gıyaben kırmadık fındık bırakmayıp, insan zekasının üzerinde fantazi kuranlar, r10'a gelince edebiyatçı oluyor. hatta biraz da gaza getiren olsa fetva makamı olacak burası. çok değil 1-2 sayfa geriden okuyarak gelin. Yazan yazmış, çizen çizmiş. gülecek olan güldü eleştirecek olan eleştirdi.

Konu aslına dönsün bırakın artık birazda onlar düşünsün

Aynı duruma düşmeyeyim diye sabahın 5'i olmuş halen çalışıyorum bak. Üstüne 9 da iş yerine geçeceğim. Herkez kendi işine bakarsa ortada bir sorun kalmaz.

Yarında farklı birisi çıkıp ilk mesaj değiştirin bunları koyun derse şaşırmam artık. Sabah sabah muhabbete bak