Boyle bir durum olacağı aylar öncesinden belliydi.
Patriotlar istenirken bile çıkarlar vardı.
Savaş çıksa Türkiye yi vurmazlar diyenler çok yanılıyorlar. Türkiye konumundan dolayı çok açık bir hedeftir. Düşmanlıkları ise hiç dile getirmiyorum.
Türkiye çıkarları için bu olaya ev sahipliği yapıyor sonra da Türkiye karışmıyor diyorlar öyle mi?
İranın teknolojisini bilen iran arada olmasa çoktan Suriyeyi dağıtmıştık diyenlerdir.
Benim izlenimlerime göre eğer ciddi şekilde araya girilmez ise Suriye ye saldırı gerçekleşecek Iran sırasinin ona geldigini dusunerek son gucuyle destek cikacak ve Turkiye bu durumdan etkilenmeyecek oyle mi?
ABD nin çıkarları belli ya Rusya nin? Rusya zarar gorecegini bile bile neden bu savasa giriyor? Rusya nin yillardan beri istedigi yer neresi?
Eger savas cikarsa Turkiye cok ciddi sekilde etkilenecektir. Hele ki Türkiye nin arkasindakiler de arkasini donerse hangi komsumuz bize yardim edecek? Suriyemi yunanistan mi yoksa Iran mı?