Ya nukleer bomba atmak okadar kolay mi hele hele suriyenin yada iranin oyle bir sey yapacagina inanmiyorum.eger bir ulke savas halindeyken nukleer atarsa (nato harici) kan alirlar o ulkeden tas ustunde tas birakmazlar.
Attığında etrafta ülke kalacak mı ki. Nükleeri kimyasalları küçük bişeymi sandınız.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi