benim bademciklerin alınması gerektiğini sivil hayatta 10 yıl önce söylemişlerdi ben ameliyattan korkmuştum askerde ameliyat olayım dedim bişey yok diye gönderdiler.
Ameliyat öyle kolay olmuyor çok ilerlemiş olması gerekiyormuş.
Eğer ameliyat olursanız çok zorluğu yok zaten uyuşturuyorlar.Birde istirahat vs.