XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O şahıs sizi resmen sömürmüş. Emeğinizi çiğnemiş geçmiş. Böyle 3 5 kuruşçularla asla ve asla çalışmayın. Böyleleri 5 tl verdim seni bile satın aldım havasında olan emekçinin sırtından geçinen uyanıklardır. Siz aşırı derecede musama göstermişsiniz. İçiniz rahat olsun.
Sağolasınız. Zaten ondan sonra hosting işine son verdik. Artık sadece vds ve Tasarım işi için çalışıyoruz. Bu tarz insanlarla muhattap olmamış oluruz en azından.