Ben keciorende oturuyorum ufuktepe tarafinda, ulus kizilay sihhiye otobus var ego, trafige gore ortalama 30 dakika soyledigim semtler. Buralarda is bulursaniz tek otobusle halledersiniz. Kiralar ucuk degildir, kecioren merkez haric.
iPhone 4S ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi