Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elden Alınan Yang Her Zaman Ucuzdur %50 e 50
haklısınız hocam en iyisni siz bilirsiniz birgün r10'da yang ticareti olacağını hiç düşünmemiştim