WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam valla ben semtimden memnunum.

Evin 50 metre ötesinde halı saha var. 3 sahası var.

Yanında yürüyüş parkuru var.

İlerisine olimpik havuz açıldı, basket sahası spor alanları var.

Parkı var herşeyi var.

Ulaşım derdi yok.

Daireler yeni ve ucuz.

Maniakkoder arkadaş ulusu söylemiş bakın konu sahibi arkadaşım, tek otobüsle gider tek otobüsle gelirsiniz.

Paralı + ego var, sorun yok yani
otobüs 3 lira deseniz,
gidiş geliş günde 6 lira
ayda 180 lira,

keşke Türközünde iş imkanı olsaydı,