Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankaraya mı taşınsak?
Hocam valla ben semtimden memnunum.

Evin 50 metre ötesinde halı saha var. 3 sahası var.

Yanında yürüyüş parkuru var.

İlerisine olimpik havuz açıldı, basket sahası spor alanları var.

Parkı var herşeyi var.

Ulaşım derdi yok.

Daireler yeni ve ucuz.

Maniakkoder arkadaş ulusu söylemiş bakın konu sahibi arkadaşım, tek otobüsle gider tek otobüsle gelirsiniz.

Paralı + ego var, sorun yok yani