Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep laf hep laf hiç icraat yok bu OVH da
bunu fransızcaya çevirip yazmak lazım. ben güzel fransızcamla foruma bir mesaj daha göndereyim