Ovh' a isyanım sonucu sonunda mail geldi.
We apologize for the delay in response.
Your order is being prepared. After verifying your information your order contains no error.
I want to say that our teams are doing their best to shorten your waiting.
An email will be sent when the availability of your server.
I do not have time to provision your servers, but an email will be sent when the availability of your server.
In addition we caught some delay our delivery this weekend and for some datacenter the backlog will be in the coming days.
Bekliyoruz...
Bu maili 26gün sonra yazmışlarsa çok tuhaf ben 2.gün serverlarım nerede dedim onlarda bana sizin mesajın aynısını 3. gün attılar yok gecikme için özür dileriz falan kısacası hep aynı mesajı copy paste yapıyorlar gibi geldi bana.