Konu
Noxservers'dan Şikayetçiyim
28-08-2013, 08:59:17
#9
Nolpe
Ben de reseller aldım. Patladık. Geri ödeme istiyorum (hiç zannetmiyorum ama..) aksi takdirde banlanmasını talep ediyorum. Yazıklar olsun, haram zıkkım olsun ayrıca. Çıkar ordan burdan.