Noxservers.com ile calismaya baslayali 2 ay oldu.
Ilk gun ara ara saldiri yedik. Problem vardi duzelttik dedi.
Ardindan bir tane daha reseller aldim.
Su anda 15 tane siteme ulasilmiyor. Ozellikle satisa sundugum site su anda bedavaya gidiyor.
Bir tane firma demo sunmustu. Inanmiyor ise bak4 sitesine girip klasore bakabilir.
Bugun o firmaya rezil oldum.
Herseyi gectim telefonu kapatmis. Sitesi cokmus, skype acmiyor ve r10 attigim mesaja yanit bile vermiyor.
Bu yazim sert olmus olabilir ama cidden sonuna kadar hakli oldugumu dusunuyorum.
Kisacasi noxservers dan SIKAYETCIYIM.
Iyi calismalar.