archnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasayı r10daki fiyatların belirlemediğini bilseydiniz ve international fiyatlandırmayı baz alsaydınız sizede ilginç gelmezdi.
Bilmediğimi nereden çıkarttınız?

Ben sizin kaliteli ve uzun soluklu hizmet almak istediğinizi sanmış ve o sebeple bu şekilde bir yorum yazmıştım. Eğer siz bu tarzda bir hizmet almak istemiyor ve "ne kadar kullanırsam kârdır" diye düşünüyorsanız, o zaman elbette bu fiyattan satış yapan (R10 forumlarında yer almayan) bir çok firma var, onları tercih edebilirsiniz.