Neyin tribine girdiniz çok merak ediyorum. Allah`a inanmayanlar a sözüm ayağınız takilsa 3 metre den asaga düşerken Allah diye bagirirsiniz sonrada Allah yoktur dersiniz kafaniz mi iyi bu kadar fazla içmeyin. Diger tarafta olup olmadigi konusunda ki kişileri zorlamayin mutlaka olduğunu anlayacak. O nedenle lütfen forumda böyle alakasiz saçma konular açarak ortamı germeyin siz müslüman olmayabilirsiniz ama bu forum müslüman bir forumdur ayrica müslüman bir forum olduğu icin yarın kurallarına yarın müslüman harici foruma giris yasaktır yazacam bizde böyle bir delikanliyiz.

Bu arada deftere yazdılar sizi diger tarafta defteri fazla kabartmayin sonra sıkıntı çekerseniz))
Iyi uykular.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi