Ateistim, mutluyum. Bu bir ateizme çağrı değildir başta belirteyim. Gerek Islamiyet gerekse diğer dinlere saygım sonsuz. Fakat aynı hoşgörü bana gösterilmezse ve tabiri caizse sidik yarıştırmak isteyen varsa onlar da skype bırakabilirler.. Sorularınız olursa bir özel mesaj kadar uzağinizdayim. Bikgisayara geçince tek tek cevaplarım.
Bu mesaj normal olarak gönderildi.