ateist bir arkadasimla tartisiyorduk (nerden acildi bilmiyorum ve ona saygi duyuyorum, muslumanim) allah c.c. neden kendi adiyla konustugunu soyledi(kuranin allahin konusmasi olarak ele aldigimizdan) mesela "allah onlari ...." diye devam eden ayetler var, inceledim "de ki" falan diye bir ifade de yok olmasi gereken yerlerde. acayip ikilemdeyim suan biri aciklayabilirmi?