red etmenin sebebi mutlaka vardır.
belki sevgilisi vardır.
Sio'ya yazdıklarımı okuyun benimde öz güvenim 0 düştüğü zaman amcama babama dert yandım amcam yengemle nasıl tanıştığını babamda annemle nasıl tanıştığını anlattı şuan Yolda Gördüğüm her beğenemiyorum bile

o derece ama tabikide gönlümde bi aslan var.
bende rahmetli sherlock holmes gibi inceler nerelerde takildigini anlar uzak durmaya calisirim. bi ara selaleye gidip fatiha okumak lazim.
reddetme sebebini bilmiyorum cevrem yakisikli oldugumu belirtir, kizin cevresini epey arastirdim sevgilisi falan yokmus sanirim yaptigim aptalliklardan oldu.
Achievement Unlocked: Teklif edecegin kizla sosyal aglardan iletisim kurmaya calismamayi ogren.