Kolay degilki o kadar her misirci boyle kazaniyor diye bir kaide yok. Birazda sans ve bu iste eski olmanin verdigi avantaji kullaniyordur bu adamda. Ben izmirde o ufacik seyyar simit tezgahina 100 bin tl veren gordum ama tezgah sahibi firin gibi is yapiyordu. Ayriyetten fazla goze batarsan kaymagini tek basina yedirmiyorlarda seyyar tezgah icin birbirini vuran adamlar var.