GriSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bilişim alanında küçük. Emrullah, yakın arkadaşım olur. nic.tr'de sadece o değil başkaları da açık buldu. Bilişim konusunda son 2-3 yıldır ciddi adımlar atılmaya başlandı. Kaç yıldır devlet işleri internet üzerinden yürüyor? Ülkelerin küçüklüklerinden bahsederken bilişim çaplı olarak bahsettim. Gerçi bilişim de bir nevi ülkenin kalkınma oranıyla eş değer.
:
Hocam ne olursa olsun 3 yil onceki turkiye yok bilisimse her alanda ilerledik fiber hatlar artik neredeyse her il mewrkezinde var ve turkiyede suan 5 farkli avrupa standartlarina uyumlu veri merkezleri var bel ki daha fazla bizi asya ve arap ulkeleriyle karsilastirmak ferrari ile sahini karsilastirmak kadar sacma :-)