PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 u kapatıyoruz beyler toptan Türkiyeye süt mısır işini üstleniyoruz
Tezgartarlığı ben yapayım Sen mısırları hazırla müdürlüğü yap ohh miiss