Memurluğun garantisi var, sigortası var devletten, Emeklisi var ölmezsen.
Yine de ben memur olalım derdim

Hobi olsun diye ek iş olarak mısırcılık da yapın canım nolcak
hoocam dedikleriniz doğru fakat ben mısıcılığa başlayıpda konudaki rakamları kazansam hepsini yemez mutlaka yatırım yapardım gelecek için.