Mısır işi karlı olabilir ancak şöyle söyleyeyim; biz geçen sene kermeste gönüllü olarak çalışırken mısır satıyorduk, donmuş mısırın kilosunu yine bir mısırcıdan 4.5 tl'ye felan alıyorduk, zaten altında su kaynıyor masrafı yok, kafa kafaya geliyordu nerdeyse pek bir karı yoktu, zevkli iş ama...
Tabii büyük ihtimalle biz mısırı pahalıya aldığımızdan kar edermiyorduk. Normalde fiyatını bilen var mı?