SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık tuz, aylık kağıt, aylık kömür, aylık işgaliye ücreti... Peki ya vergi nerede?

Bize gelince, 3 kuruş kazanıyoruz diye maliye omuriliğimizden kan alıyor.
Hocam 549 lira yer ücreti veriyorlar. Vergi falan bunun içinde. Belgelenmiş net geliri olmadığı için. gelir vergiside yok.