Öncelikle hayırlı olsun yeni projeniz
Görsel olarak benim hoşuma gitti zaten sade, ziyaretçiyi yormayan tasarımlar iyidir.
Fakat benim birkaç tane yapıcı yorumum olacak.
Öncelikle temanın reklam yerleşimi konusunda çok başarılı olacağını zannetmiyorum. Tamam site açıyoruz ama bunun bir de maddi getirisi olması lazım ki bize de şevk gelsin. Bu yüzden biraz daha sayfa TO oranı yüksek olabilecek temalar bekliyoruz.
Bir de yorum yazma kısmında 4 tane kutucuk var ama bu kutucuklara ne yazılacak belli değil. Yanlarında Ad Soyad, e-mail gibi şeyler belirtilse iyi olur.

İyi çalışmalar