Merhaba arkadaşlar şuanda yalın internet kullanıyorum 2. yılım ve 1 kaç güne taahhutum bitiyor , ttnetin 60 tl lik ücreti artık çok gelmeye başladı..

Evde köşede duran bir 3g modem buldum

aveanın böyle bir kampanyasını keşfettim
http://www.avea.com.tr/web/KonusMesa...demeliJetModem

Ücretlendirme

1 GB 'a kadar kullanım 9 TL
4 GB 'a kadar toplam kullanım 29 TL
4 GB üzeri kullanımı üst sınır 39 tl daha fazla gelmiyor ama hız 128kb düşüyor sorun değil zamanında telsim in 5kb ile bağlanmış nesiliz.

sizce nasıl daha uygunu var mı oparator farketmez evde telekom ile telefon bağlantım yok...