vergi levhası olmayınca mobil ödeme kullanılmıyor diğer şirketler nasıl yapmış anlayamadım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:38:41 -->-> Daha önceki mesaj 11:34:46 --

birde nonsteam olduğundan gerekmiyor demişsiniz de knight online private server veya metin 2 de korsan oluyor onlar vergi ödüyor