Merhaba,
Linktekiler hakkında bilgim yok ama kendi kullandığım Logitech markalı ürünü öneririm. Gerek tasarımı gerekse de performansı oldukça iyi.
http://forum.shiftdelete.net/junior-editorler/269004-logitech-n200-cooling-pad-inceleme.html
http://www.youtube.com/watch?v=kFD1mS0mtY0
http://www.youtube.com/watch?v=bYn5Oyi5P40