Tasarım Çok Güzel Olmuş Demo Çıktıktan sonra alabilirim Bir Önerim olacak sağ tarafta bulunan facebook twitter ve like unlike butonları biraz sırıtıyor daha estetik olabilir diye düşünüyorum