merhaba bayramda yiğenlerim gelmişti ne ettilierse leptopun içine etmişler.yalaşık bir hafta uğraşın sonunda şaz kaza windows7 yi tekrar kurabildim
genelde yüklemenin yarısında dosyalar yüklenemedi diyor.("Bir çok dvd ve usb" ile denedim)
neyse ama yinede hala sorunlar devam ediyor.
HD tune ile hdd yi tarattığımdaki ekran görüntüsü
ne yapabilirim.Sorun hdd de sanırım