Ben o yüzden adamların suratlarına söyledim hocam "size bundan sonra güvenemem dedim. Redstation 20 dakika içinde yanıt verirken siz 2 gündür vermiyorsunuz hakkaten büyük firmamısınız sorgulamaya başladım diyede ekleyip paramı geri istedim" Paypaldan da disputeyi yerleştirdim onlara
Çok sert konuşmuşsunuz, kapatıp gitmezler inşallah