Hayırlı olsun

, Sanırım yavaş yavaş teslimatlar yapılmaya başlanıyor.
Sinirimi en çok bozan sunucuların teslim edilmemesi değil, Ticketlara cevap yazılmaması...!
Ben o yüzden adamların suratlarına söyledim hocam "size bundan sonra güvenemem dedim. Redstation 20 dakika içinde yanıt verirken siz 2 gündür vermiyorsunuz hakkaten büyük firmamısınız sorgulamaya başladım diyede ekleyip paramı geri istedim" Paypaldan da disputeyi yerleştirdim onlara