constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendiniz söylüyorsunuz ilk sayfada diye

Adam zaten ilk sayfaya oturmuş. Reklama sektöre yeni girmiş bir site kadar ihtiyaç duymaması normal. Reklamı daha yeni açılmış, sıralamada yol katetmeye çalışan siteler için söyledim.
Kardeş adwords olayına katılmam mümkün değil, ama kaliteli içerik konusu çok doğru. çünkü söylediğim gibi çok önemli bir kelimede 3 aylık sitem 1. ayın sonunda ilk sayfaya oturdu ve hala ilk sayfada. hiç 2. yada 3. sayfaya düşmedi, inşallah düşmez de. çünkü kalite üzerine yogunlaştıgım bir site