İlk dinlediğimde çok ağladım, defalarca dinledim, dinledim. En sonunda ezberledim çok şükür
Edit //
Sabahları Eyüp Sultan'a namaza giden arkadaşlar varsa Erhan hoca'yı bilirler. O'da bu sureyi muhteşem okuyor.
http://www.youtube.com/watch?v=FpMRvEMScJU