Konu
STSL 2. Hafta Fenerbahçe - Eskişehirspor - (24.08.2013 - 21:45)
24-08-2013, 14:14:29
#7
Maharaja
Yenilsekte üzülmeyeceğim bir maç. Aziz gidene kadar böyle artık.