Sosyal yardımlaşma konusunda yanlış bilgilendirme yapıldığı kanısındayım. Daha önce kardeşim için bizzat gidip sormuştum Üniversiteyi yeni kazanan maddi durumu musait olmayan kişilere ilk sene için yol yardımı adı altında bir miktar ödeme yapıyorlar.