merhaba,
öncedende bu konu hakkında konu açmıştım da pek açıklayıcı bir cevap alamadım.
yasal bir şekilde counter strike sunucusu satışı yapmak için neler gerekir?
-ys belgesi yeterlimi? (şuanlık kar amacım yok)
-vergi levhası gerekiyor mu?
-vergi levhasında amaç olarak ne belirtmeliyim?
piyasadaki bazı şirketleri araştırdım oyun sunucusu satıyor ama vergi levhasında
ANA FAALİYET KODU VE ADI 620101 - BİLGİSAYAR PROGRAMLAMA FAALİYETLERİ (SİSTEM, VERİ TABANI, NETWORK, WEB SAYFASI VB. YAZILIMLARI İLE MÜŞTERİYE ÖZEL YAZILIMLARIN KODLANMASI VB)
şeklinde yazıyor.
bu şekilde satış yapmam uygun mu yoksa vergi kaçakcılığına mı giriyor bildiğim kadarıyla oyun sunucusu vergileri daha yüksek.
bilgili kişilerden cevap bekliyorum