walla bence herkes duygusal bakıyor olaya.
İzlediğimiz fenerbahçenin eskişehiri öyle rahat rahat yenme gibi bir durumu yok.
Eskişehiri bursa maçında izledim bildiğin takım olmuşlar.
Özelliklede erkan zengin inanılmaz formda
zor maç beraberlik bekliyorum ben .
Ersun bu maçıda kazanamazsa kovulur gibime geliyor
inş berabere yada kaybederiz maçı. ama bi yandan da 3 puan çok şey değiştirebiliyor. ligde kaybetmeyelim