Gidip elektrik kurumuna tasarruflu(akıllı sayaç kullanılarak) elektrik tüketimi için dilekçe verin. Büyük ihtimalle sayacınız eski olduğu için gece gündüz, haftasonu farketmeden yüksek elektrik fiyatına maruz kalıyorsunuz. Yaklaşık 2 sene önce dilekçeyi verdik, ondan sonra fiyat yarı yarıya düştü. Akıllı sayaç sayesinde geceleri ve haftasonları yarı fiyatından az elektrik parası ödersiniz.

Boşuna kendiniz akıllı sayaç değiştirmeye kalkmayın, çünkü akıllı sayaç alsanız bile tedaşın haberi yoksa elektiriğinizde yine bir değişiklik olmayacaktır aynı parayı ödersiniz yine. Gidin dilekçenizi verin 5 dakikalık bir iş.