Hayırlı Akşamlar abi Yaşıt olarak benden büyüksün.
Hoca değilim Ama Benim İçimde Sıkıntı Korku Oldugu Taktir'de Şu duaları okuyorum
İlk önce Güzel bi Abdest al.
(Bismillâhillezi lâ yedurru maasmihi şeyün fil erdı ve lâ fissemâi ve hüves-semiul alim)
3 Kere Okuyunuz.
Dert, bela, fitne, hastalık, nazar, sihir ve zalimlerin şerrinden korunmak için, sabah akşam Bu duayı Okursanız Rabbimin İzniyle bu Sıkıntıdan dertten kurtulacaksınız.
MANASI:Yüce ALLAHın İsmiyle hareket ederim o yüce ALLAH ki O nun mubarek ismiyle hareket edildiği vakit yerde ve gökte hiçbirşey okuyana zarar veremez O yüce ALLAH her şeyi en iyi işiten ve en mükemmel bir şekilde bilendir.
Ve Size Bi Önerim Olarak Eğer Bi destek Almak isterseniz ve Çok Güzel bi sohbetin olduğu bir ortam olan dergahlara girmenizi öneririm.
Size Yakın Bir cemiyete gidip tövbe alabilirsiniz ve sohbetlerde huzura kavuşabilirsiniz.