Arkadaşlar merhaba.
Ufak bir sistem yapmaya çalışıyorumda. Bir kayıt ekliyorum mesela sipariş adedi 6 yanında bir kutu var o kutuya 2 yazıp kaydet dediğimde kalan adet olarak 4 ü yandaki sütuna yazdırmak istiyorum. Ama bir türlü beceremedim. Oldukça acemiyim
Bu kolay bir işlemmidir, nasıl yapabilirim, hangi yolu izlemeliyim ?