sadece alo diyeceğim, biraz gösterişli olsun, çıkarıp masaya koyunca havam olsun, kaynak kod olayından anlamıyorum uygulama geliştirmiyorum, kapalı kaynak kod olması benim için önemli değil diyorsan iphone
yok arkadaş ben geliştirebileceğim bir şey olsun özellikleri donanımsal ve yazılımsal geniş olsun her istediğimi yapabileyim açık kaynak kod olsun diyorsan vs. vs. galaxy s4..
ben s4 kullanıyorum şu an.. memnunum.. şarj, performans gibi konularda şikayetçi olduğum konu yok gibi.. mühim olan sizin nasıl bi kullanıcı olduğunuz.. nasıl kullanacağınızı kararlaştırın ve seçimi siz yapın başkalarına bakmayın..