Rovalver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse ulaşmamış kabilinden sayıp size sonkez pm ile sorun bildiriyim
E-mailinize göndermiyecem ulaşmadı diyorsunuz.
Teslim edildi. Ayrıca gönderdiğiniz 15 liralık tutarıda gecikmeden dolayı iade edebilirim sorun değil.