Bende boşta gözüküyor, .net uzantısı iyi aslında.
Üstad bende ayni sekilde mail için düşünüyorum aldığın domaini merak ettim pm ile gonderirsen
-----------------------------------
Bu mesaj hesap makinesi ile gönderilmiştir.
Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.
Üstteki "bold" ile alıntıladığım domaini tavsiye ederim size gayet iyi duruyor.
Benim kaydettim uzantı isim ile alakasız oldu, jenerik bi domain satın aldım bende.