teşekkürler arkadaşlar birde arapça konusunda sorun yaşayan oldumu hiç çekilen içeriğin başında arapça bir paragraf olduğu zaman içerik kısmı çekilemiyor böyle karakterleri çekip kalıyor

ﺒﺴﻢ ïº

gibi bunun için bir yol varmıdır arapça dışında sorun yok